Σκαμπανεβάσματα με δυο μέτρα και σταθμά
Θλίβομαι και θυμώνω όταν προτείνω ένα εστιατόριο και το feed back είναι τόσο διαφορετικό από τη μια μέρα στην άλλη…
Δεν μπορεί τη μια μέρα ο ένας πελάτης να μένει απόλυτα ικανοποιημένος από service και φαγητό και μάλιστα μέρα αιχμής με το μαγαζί γεμάτο και την επόμενη μια καθημερινή πολύ χαλαρή, το service να είναι το ακριβώς αντίθετο και το φαγητό μέτριο….
Αγαπητέ επιχειρηματία δεν ξέρω αν οι πελάτες κρίνονται σύμφωνα με το οικονομικό τους background κι αν θα καταναλώσουν αστακούς και ακριβά κρασιά και χρήζουν εύνοιας σε σχέση με αυτούς που θα σας επισκεφτούν για κάτι πιο απλό, π.χ. καλαμαράκια ή κάποιο προσιτό πιάτο του μενού!
Είναι πελάτες και τους αξίζει ο ίδιος σεβασμός και αντιμετώπιση!
Αυτό πάει στόμα με στόμα και μαθαίνονται και οι αστοχίες και η αντιμετώπιση στον πελάτη.
Εγώ θα τα λέω με το όνομά τους τα πράγματα και ξέρετε ότι είναι λίγες οι φορές που δυσφορώ με συμπεριφορές καθώς είμαι καλοπροαίρετη και έρχομαι πάντα και στη θέση του επιχειρηματία, που καθημερινά έχει να αντιμετωπίσει τόσο κόσμο!
Όταν όμως προτείνω κάτι, θέλω όποιος εμπιστεύεται αυτή τη σελίδα, αν μη τι άλλο να μένει ευχαριστημένος καθώς το κάνω με πολύ μεράκι και δοκιμάζω πάντα και πολλές φορές πριν σας προτείνω κάποιο μαγαζί!
Θα είμαι μαζί σας όσο μπορώ πιο αντικειμενική, γιατί εκτιμώ το κάθε ευρώ που δίνει κάποιος στην εστίαση και δεν μ’αρέσει να μας παραπλανούν με λάθος εικόνα!